مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 05:552020-04-29سياسي

توزیع 1400 بسته مواسات در صومعه سرا


فرمانده سپاه صومعه سرا، از توزیع 1400 بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات بین مردم این شهرستان طی امروز خبر داد و گفت: این امر خداپسندانه طی دو مرحله نیز تا پایان ماه مبارک رمضان تداوم دارد.

- ایسنا/گیلان فرمانده سپاه صومعه سرا، از توزیع 1400 بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات بین مردم این شهرستان طی امروز خبر داد و گفت: این امر خداپسندانه طی دو مرحله نیز تا پایان ماه مبارک رمضان تداوم دارد.

سرهنگ سیدحسن حسینی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه طرح مواسات در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر یاری رساندن به افراد آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا همزمان با سراسر کشور در شهرستان صومعه سرا اجرا می شود، اظهار کرد: ارزش اقتصادی هر یک از این بسته های غذایی سه میلیون ریال است.

وی از توزیع 1400 بسته غذایی معیشتی بین مردم این شهرستان خبر داد و افزود: این بسته های غذایی به صورت همزمان با مرکز استان و شهرستان ها طی آیینی صبح امروز با حضور مسئولان در حسینیه سپاه شهرستان صومعه سرا به مردم هدیه شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان صومعه سرا، با اشاره به اینکه نخستین مرحله طرح رزمایش مواسات در شهرستان صومعه سرا امروز برگزار شد، تصریح کرد: این امر خداپسندانه طی دو مرحله نیز تا پایان ماه مبارک رمضان تداوم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1400 بسته مواسات در صومعه سرا

توزیع 1400 بسته مواسات در صومعه سرا